måndag 23 maj 2011

Måndag

Och vilken måndag! Jag var helt slut när jag väl lämnat av alla barnen på respektive skola. Vissa dagar blir allt fel, precis allt!

Annars är det en spännande dag i dag: om två timmar ska jag på ultraljudet för att få se pyret i magen. Lite ledsamt känns det samtidigt eftersom maken för första gången kommer att missa ett ultraljud. Jag har i alla fall bett min svägerska att följa med för att slippa vara helt ensam. Jag håller tummarna för att allt ser bra ut, även om jag just i dag inte kan förstå hur jag ska fixa fyra barn!!

3 kommentarer:

  1. Spännnande lycka till!! Klart du klarar det det vet du ju egentligen! :o) Dåliga dagar är till för att man ska njuta av de bra! (Eller vad är det man säger när det regnar hahahaha)

    Kramar Kusin Nettan ifrån ett grått KALLT Stockholm :o(

    SvaraRadera
  2. Hoppas det gar bra idag! Kanner igen mig samma sak med mina mornar forr om tiden ;) nu har vi ju nya strikt rutin med no nonsense approach! Allt gar ju som pa rals - jag lovar sakert! :D Stor kram Sara

    SvaraRadera
  3. Klart du kommer, om du klarar 3 så kan de väl inte skada med en till;) och victor börjar ju bli ganska stor så han kan nog hjälpa till om de behövs:) kram på er alla från västerås

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.