tisdag 10 maj 2011

Fortfarande sjuk

Kalashelgen tog visst helt knäcken på mig för nu har hostan blivit så jobbig att handskas med att jag bokat tid hos min huskläkare i dag. Det är framför allt för att hon ska berätta för mig vad jag kan ta för att lindra det hela. Jag har väldigt svårt att sova på nätterna och i går kräktes jag två gånger på grund av hostan.

Annars är det bra. Magen börjar bli oförskämt stor, barnen är friska och min snälla mamma skämmer bort mig på ett förskräckligt vis. Jag är lite smått panikslagen över hur jag ska klara mig när hon åker. Jag måste i alla fall bli ordentligt frisk innan dess. Bara tio dagar kvar nu.

1 kommentar:

  1. Så typiskt det är att bli sådär jobbigt dålig när man ska göra allt för att undvika mediciner...

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.