onsdag 4 maj 2011

Efter

11 kommentarer:

  1. Så där ja, litet mindre ängel och litet mer jävlar anamma. Grattis till nya looken.

    SvaraRadera
  2. Lika söt före som efter tycker jag :o)

    SvaraRadera
  3. Mini Viktor. Gud så fin. Sötaste Lukas.
    Kram moster Petra

    SvaraRadera
  4. Sötnosen ser rätt nöjd ut med sitt MonaLisa leende!

    SvaraRadera
  5. Hej på er!
    Ni har såå söta barn. Här har vi en riktig snygging ser jag också:-)
    Hälsa mor och hela familjen!!!
    Kram Susanne o Janne

    SvaraRadera
  6. Jättefin! Fast det var han ju innan också så klart.

    SvaraRadera
  7. Pappa, framför allt mindre hår som trillar ner i maten :)

    Helena, ja är man söt så är man ;)

    Petra, farmor tyckte också att han blev mer lik Viktor.

    Dorina, en riktig liten MonaLisa. När vi kom ut sa han "Ta en bild, mamma, som du kan lägga upp på bloggen.

    Susanne o Janne, snyggaste lila skroten. Jag hälsar mamma!

    Katrin, han blev väldigt nöjd med nya frissan.

    SvaraRadera
  8. Wow det dar blev ju superbra. Nu ser han riktigt stor ut oxa och jattecool - precis som storebror! Hoppas du mar bra vaxer det? Kram Sara

    SvaraRadera
  9. Tack, Sara! Och nog växer det allt, tjock är jag. Men iiiilla mår jag.

    SvaraRadera
  10. Men gud vad cool han blev!

    kram på er!

    SvaraRadera
  11. Hahaha Jag hade precis tänkt att nu borde Lukas få klippa sig och få se ut som den coola killen han är... och så kom bilderna hahaha
    Nu är kusin Nettan nöjd ;o) kort hår vill hon ha på killarna,det vet du..
    men VIKTIGAST att killen är nöjd själv och DET tror jag att han är!
    Förstår att mor däremot sörjer lockarna men men
    Snygg är han och har alltid varit men inte att förglömma oerhört SMART också!
    Kramar från kusin Nettan hälsa så mycket

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.