lördag 14 maj 2011

Feriafredag

I går tog jag mamma och Hans (en gammal, fantastisk vän som är här och hälsar på) med mig och gick till ferian för att träffa las suequis, mitt svenskgäng. Vi dansade, åt, skrattade, träffade en massa andra vänner,  och njöt av den underbara stämningen som alltid råder på ferian. Mamma och Hans gick hem vid tolv för att avlösa svärmor medan jag stannade kvar och dansade lite till. Vid tre körde jag hem ett helt billass med andra feriafirare innan jag själv fick krypa ned i sängen och njuta av att vara helt nykter och inte alls särskilt mycket fattigare än innan feriakvällen. Det har helt klart sina fördelar att vara gravid!

I dag blir det förmodligen stormöte här hemma för att titta på ESC! Det kommer att bli minst lika roligt. Synd bara att Viktor inte är här. Han älskar våra schlagerkvällar. Men jag tror nog att han har det bra med sin pappa och de andra rugbykillarna i Valladolid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid.