tisdag 30 november 2010

Katastrof

I går kväll lyckades jag till slut mörda min iPhone!! Den stackaren har klarat många smällar men den här gången var det nog.

Jag hade den under armen när jag bar in min kvällsmat till vardagsrummet. Den föll och landade på skärmen. När jag plockade upp den hade skärmen fått ett helt nytt, krackelerat utseende. Som tur är fungerar den fortfarande - vad skulle jag göra annars? - men den är inte vacker och sprickorna rispar mina fingrar. Maken har varit i väg och informerat sig om vad man kan göra, och det finns tydligen hopp om livet. Jag håller tummarna. Annars kanske jag blir tvungen att köpa en ny iPhone 4.

6 kommentarer:

  1. Så lägligt Kajsa, lagom till jul, har Du informerat Tomten?

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att det går att fixa!!Eller som pappa sa önskan till tomten..Måste ju kunna nå dej!!!!


    Kramizar

    SvaraRadera
  3. Tina: Japp, alldeles tvingad måste jag nog bli ; )

    SvaraRadera
  4. Lägligt att "tappa" så att man måste köpa en ny..
    Hälsa Maxi att du är värd en ny.
    Janne

    SvaraRadera
  5. Tack, Janne!! Jag ska hälsa honom det.

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.