måndag 10 december 2012

Mer Erik

Två sorters tårta, paket, lek med både syskon och tre grannbarn var helt tillräckligt för 1-åringen som när kalaset led mot sitt slut var rejält trött och lite ledsen.

Det blev inte så många bilder tagna den här gången heller (vet inte vad som har hänt med mig) men jag har laddat ner ett program och försök göra ett collage av det hela. Inte heller detta blev särskilt lyckat men jag bjuder ändå på resultatet här:

Ja, ni ser ju själva. Jag lovar att öva lite till nästa gång. 

Jag har även en liten film som visar att lillkillen nu har tagit sig upp på fötter på riktigt, sen lovar jag att sluta tjata om bebisen ett litet tag, även om det är svårt : )


2 kommentarer:

  1. De första stegen ser ju beslutsamma ut, en stabil början på en lyckad livsvandring.

    SvaraRadera
  2. Jag får slldrig nog av att titta på Erik!!❤





    Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.