onsdag 12 december 2012

12-12-12

Om det mot förmodan skulle vara så att världen inte går under i dag är detta ändå ett datum som är väl värt att nämnas i min familj. Det är nämligen så att vår självutnämnde (dock inte helt utan kriterier) klanhövding fyller år i dag. Det är första födelsedagen i nya huset och som vanligt önskar vi att vi hade kunnat vara där för att gratulera, men eftersom detta inte är möjligt har jag i alla fall tagit mig tid att göra ett nytt collage för att på något litet sätt vara delaktig i firandet.

Som ni kanske ser på bilderna är morfar en stor favorit hos min dotter. Hon hade faktiskt en period när hon allt som oftast sa att hon skulle ringa morfar så fort något inte gick hennes väg, för det är ju faktiskt han som bestämmer och inte jag. Och det kan ju ligga något i det.


Grattis pappa!!!

2 kommentarer:

  1. Tackar så mycket för uppmärksamheten gör er,inte bara självutnämnda utan även självklara, klanhövding

    Kram till alla!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det var så lite så, ers storhet hövdingen!!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.