onsdag 5 januari 2011

Nervösa och sockerhöga killar

Jag sitter och lyssnar på mina killar som har mycket svårt att somna just i dag. De har varit och tittat på den stora paraden och fångat en hel del av de karameller som kastades ut från vagnarna. Alla tre vise män kom i år också och nu är det bara att vänta och se vad som ligger framför skorna i morgon: paket eller kol.

Lilltjejen fattar inte riktigt än och somnade snabbt, men grabbarna ... Jag hoppas att John Blund inte tar allt för lång tid på sig att hitta hit för paketen ligger fortfarande och väntar på att bli inslagna. Jag hoppas också att jag har tillräckligt med presentpapper.

Felices Reyes på er allihop.

2 kommentarer:

  1. Jag har papper over om ni fattas.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Felices Reyes till hela familjen.Hoppas ni får en bra dag..





    Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.