måndag 10 januari 2011

Det blev inte bättre

Vilken riktig skitdag! Jag trodde ärligt talat inte att jag skulle få med mig lilla fröken monster hem. Hon vägrade att gå fram till mig när kom för att hämta henne och sedan gick det nedför från där. Sparkar, slag, illvrål, slänga sig på marken, you name it! När vi äntligen kom hem och hon dessutom meddelar att nu har hon minsann kissat på sig formulerade jag en liten fin annons som jag tänkte sätta in på Blocket. Frågan är bara om någon vill ha henne.

7 kommentarer:

  1. Ja skick henne till mormor per omgående!!
    Det finns väl ilbud från spanien oxså????



    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, oj, du vet inte vad du säger. Men nu har jag i alla fall lyckats pussa ner henne i sängen och hon har själv påpekat att hon ska till skolan även i morgon. Kanske blir morgondagen något bättre.

    SvaraRadera
  3. Ja för det mesta är hon ju så söt och go brukar sitta lungt och skönt i mormors knä eller???
    Skulle gärna ha närmare till att kunna avlösa ibland...

    SvaraRadera
  4. Vi hade oxa tantrum pa vagen hem fran skolan fran min aldsta, imorgon blir det sakert minstingen som tar over. Det ar val alltid nagon eller? ;) Hoppas det blir battre imorgon nu natten dra tacket over huvet och sova! Kram

    SvaraRadera
  5. ojoj, vilket humör hon har :o) Hoppas det gick bättre idag

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha.Lilla söta.Kram från moster Petra

    SvaraRadera
  7. Det gick tack och lov bättre i dag, även om hon började gråta när hon fick syn på mig så uteblev utbrottet.

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.