onsdag 23 november 2011

Redo för nedräkning

Tre dagar kvar tills killarna anländer. Barnvagn är inköpt och bäddad med nya fina lakan. Den elastiska sjalen är nytvättad. Ny kamera kom med posten i går. Bebisens byrålåda är tillräckligt full för att räcka den första tiden (ska dessutom en sväng på Polarn i kväll). Ett blöjpaket står bredvid den nya skötbädden och bröstvårtskrämen ligger i necessären. Maken kommer med en ny pump och det enda som fattas är en liten nappflaska. (Japp, tänker både amma och pumpa så alla får mata.)

Jag känner mig väl förberedd och satsar hårt på förlossning på söndag!!

7 kommentarer:

  1. Hoppas tidsplanneringen håller :) Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! Bra att ni kommit överrens du och bebisen om att den kommer ut pa söndag, hoppas den e punktlig sa tidsschemat haller och alla inblandade hinner vara närvarande.
    Suerte!

    SvaraRadera
  3. HaHa. Söndag. En bra dag! Lycka till! Du är rutinerad det kommer gå finfint!

    SvaraRadera
  4. Låter bra. Har du laddat batteriet till alla kameror och annat som behöver batteri? Sånt är lätt att glömma. Håller tummar att allt går väl!

    SvaraRadera
  5. Vicky, tack! Det hoppas jag också.

    Camilla, jag hade samma deal med Eira. Hon skulle komma den 13:e hade vi bestämt, men hon kom till slut den 25:e. Vi får se hur det går den här gången.

    Sandy, söndag låter helt klart bra! Vi får se vad liten tycker om min plan.

    Karlavangnen, laddat och klart men jag packar laddare också. Tack för tummarna!

    SvaraRadera
  6. Later sa mysigt! Kram

    SvaraRadera
  7. Sara, det känns riktigt mysigt!! Kram.

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.