fredag 25 november 2011

Ett dygn

Så länge är det kvar tills jag har hela min familj på plats. Det känns helt, helt underbart och nästan lite overkligt. Vi har bestämt att mamma åker och hämtar dem, i fall vattnet skulle gå eller förvärkarna dra igång, och jag har morbror och kusiner i närheten i fall jag skulle behöva åka till förlossningen. Någon får ta Eira och någon köra. Men det kommer inte att hända för min unge är tillsagd att vänta in sin pappa. Det är lika bra att visa vem som bestämmer redan innan de kommit ur magen.

1 kommentar:

  1. Härligt! jag tror nog att bebisen väntar lite till. du kan hälsa att den 29:e är en ganska trevlig dag att fylla år på :) jag kan tänka mig att dela! nu har jag inte läst vad du fick för namnförslag men Alma tycker jag är fint till tjej, men det beror ju på vad man tycker om namn som samtidigt "betyder" något. killnamn är svårare!
    vi åker inte till Sverige, vi har absolut inte råd och Oscar jobbar som vanligt. i år är han ledig 24-25, otrolig tur, men alla andra dagar jobbar han. hoppas få fira jul i Sverige nästa år, nu var det bra längesen.
    hoppas familjen anländer ordentligt och att det inte dröjer länge innan lilla fyran är här!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.