lördag 12 november 2011

Lite mindre gnälligt

Mår nog lite bättre i dag, trots jobbig natt efter en alldeles för omfångsrik middag i mycket trevligt sällskap. Hade bara solen kikat fram tror jag faktiskt att den här dagen hade känts riktigt bra. Visst är det skönt att det inte är så kallt men att leva i ständigt halvdunkel gör inte någon glad. (Oj, skulle ju gnälla mindre.)

Bara två veckor kvar tills grabbarna anländer. Det ska bli helt underbart att ha dem här och sedan få välkomna nummer fyra till familjen. Längtar, lääääängtar ...

4 kommentarer:

  1. Ni väntar också på nästa :) Jag tillhör ju inte min gästfamilj egentligen, men jag är lika spänd som föräldrarna själva är tror jag :D
    Dessutom börjar jag bli nervös, nu kan dom ju nästan ringa vilken sekund som helst och säga att det har dragit igång och jag måste åka dit och ta hand om storasystern.
    Jag hoppas inte att det börjar mitt i natten bara :S

    SvaraRadera
  2. Jag förstår dig totalt vad gäller bristen på dagsljus. Hela min kropp säger till mig att shut down och sooov! när jag kommer till Sverige. Jag vill bara gå i ide!

    SvaraRadera
  3. Meerle, vad mysigt att du också får en liten att mysa med snart. Hur går det förresten på uni?

    Karlavagnen, det är verkligen galet vad trött man blir och vilket helt annat liv man lever.

    SvaraRadera
  4. Du har bott i Spanien for lange nu! Men jag haller med det ar ju for segt nar solen inte tittar fram. Man blir ju helt forslappad. Fast i Skane var det riktigt fint vader i helgen nar jag var dar! Kallt men fint och soligt.
    Hoppas forkylningen slapper snart (om det kanns battre att jag sager att min fortfarande haller i sig och du inte ar ensam sa sager jag det nu :) xx

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.