måndag 28 november 2011

Ingen bebis än. Om ni nu trodde det.

Jag njuter av att ha hela familjen här. I dag har vi varit hela förmiddagen på öppna förskolan och hela eftermiddagen på badhuset. Det var längesedan vi hade så här mycket tid tillsammans och bara det är värt en hel del. Det enda som är lite synd är att min kropp inte orkar lika mycket som jag skulle vilja, men det är kanske inte så konstigt.

Vad gäller förlossning så har jag känt av lite förvärkar, men mest så här när jag har rört mig lite mer än vanligt. Jag har ju några dagar kvar till bf men det hade varit så skönt att få föda snart. Det är nog bara när man är gravid som man längtar så här mycket efter att få ont.

4 kommentarer:

  1. Jag vet precis hur du känner dig, lilltösen Är född v.41 och de sista veckorna blev saaaa langa när de andra tva föddes redan v.38 bada tva...

    Lite ont, vad gör väl det när man vet att man kommer fa världens bästa present!!! ta hand om dig och njut utav familjen, snart blir det lite ondare om tid...

    Frida

    SvaraRadera
  2. Trodde faktiskt det... Maste blivit nat missförstand med dagarna, ni far väl klara ut det du och Bebben da den e ute...

    SvaraRadera
  3. Härligt att du har hela familjen samlad. Fler pojknamn (ni kanske har samsats om namn vid detta laget, strunt samma här är de): Leonardo (Leo) och Teodor (Teo).

    SvaraRadera
  4. Frida, jag gick också över med nummer tre, tjejen! Det är verkligen segt så här de sista veckorna.

    Camilla, det är skit när man inte ens kan bestämma över ungarna fast de fortfarande är kvar i magen ; )

    Karlavagnen, nej inte har vi samsats inte, fast vi har försökt. Vi satt uppe sent för två dagar sedan enbart för att titta på namnfrågan, men som sagt utan några egentliga resultat.

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.