torsdag 16 juni 2011

Vecka 15 + 4

Jag håller vad jag lovar: mage med tillhörande gravidmonster!

9 kommentarer:

  1. Du är jätte fin!!!!Älskar dej,ses snart..




    Puss Kram

    SvaraRadera
  2. Vackra gravidmonster som jag längtar efter dig och barna!

    SvaraRadera
  3. Kära kusinen vad du är FIIIN! Världens bästa mamma det är du dé!!!!!!! ;o)
    Kramar från Nettan

    SvaraRadera
  4. men så fin mage monstret har :) så mysigt med en bebis på g. jag längtar allt efter en till bebis, men inte stor mage och monsterhumör ;) hoppas allt är bra med er!

    SvaraRadera
  5. Fyyyyyyyy va gulligt;)

    SvaraRadera
  6. Mamma, snaaart!

    Anna, vi längtar efter er också. (Kolla in klänningen på bilderna från dagen inlägg, känns den igen?)

    Kusin, tack!

    Lotta, jag är nog inte heller jättesugen på stor mage och alla andra besvär, men man slipper ju tyvärr inte undan.

    Mimmi, vad söt du är!

    Katrin, tack!

    K-L

    SvaraRadera
  7. Lingonhjärta, tack!

    K-L

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.