söndag 12 juni 2011

Maken till mage

Det står en tjockis i köksskåpet!

12 kommentarer:

  1. Haha, ja va konstigt;) En spegelbild i glaset kan ju inte va förklaringen:)

    SvaraRadera
  2. Snygging!!!Jätte fin bild..Älskar dej..




    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är! Härligt när det börjar synas. Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Vad fin! Roligt att nästan se dig också. Hej! =)

    SvaraRadera
  5. Mimmi, hihihi!

    Mamma, älskar dig med!

    Anna, du är också så fin!

    Linda, det har ju redan synts ett tag så nu väntar jag på att det verkligen ska kännas att det är en bebis och inte bara en tjockmage.

    Lingonhjärta, hej!!!

    K-L

    SvaraRadera
  6. Mysigt! Haha trodde först du hade en randig klänning på dig! Men man kan oxå ana en kortklippt frisyr... Stämmer det? Du var ju och klippte dig men har man fått se resultatet...nej så kul att "nästan" få se ;o)

    Kramar
    Ps. Nää packa lådor ingé kul!

    SvaraRadera
  7. Nettan (tror jag), det är uppsatt. Jag klippte bara lugg. Kan hända att jag visar det någon dag, kanske, hihihi!

    K-L

    SvaraRadera
  8. Jaa en till magbild och som ovan sager mera bilder pa dig!!! Nej packa suger och sen tanken pa att man snart ska packa upp allt igen... Ha en harlig mandag iaf! Kram kram

    SvaraRadera
  9. Håll i hatten:):) hihihi blir tungt för dig att trampa runt cykel-kärran med 4 smågrisar i sommar :)

    SvaraRadera
  10. hahaha :o) Ja det var Nettan. Tur att du känner igen dina löss på gången.... ;o)
    Väntar med spänning på fler mamma foton!

    SvaraRadera
  11. Sara, ska försöka fixa lite fler bilder, looovar :)

    Syrran, inga problem. Åkte jag inte pulka dagen innan Lukas föddes!!??

    Netta, jag är bra smart jag ;)

    K-L

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.