onsdag 22 juni 2011

Sista dagen i skolan och även packdagen

Fins det något mer oemoståndligt än sovande små barn? Tyvärr måste jag väcka sötnosen om bara en liten stund för att köra henne till sista dagen i skolan. Efter det fortsätter jag till huset (vi flyttade in hos svärmor i går) för att möta upp ett gäng flyttgubbar. De ska packa ner hela huset åt mig, minus fem lådor som jag har packat. Jag har i flera veckor tänkt på detta som en lyx men idag känns det mest bara obehagligt att de ska rota runt bland våra grejer. Jag har dock inget val så det är bara att gilla läget.

2 kommentarer:

  1. Sötnos!Du får ha en bra packdag förstår att det är jobbig med andra som rotar i sina saker..
    Vi ses snart..Kramar mina älskade barnbarn..
    Hälsa farmor.


    Kramar till er alla..

    SvaraRadera
  2. Jag förstår Dig Kajsa. Främmat folk i privata lådor
    känns avigt. Men, det är ändå bättre att slösa med andras energi än sin egen.
    Kram på Er.

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.