onsdag 15 december 2010

Julklappar

I dag anlände ett paket fullt med böcker. Det är vad jag har färdigt i julklappsväg. Jag tror aldrig att jag har haft så lite inspiration när det gäller klappinköp som i år. Jag älskar egentligen att köpa klappar men i år känns det bara som ett nödvändigt ont. Ungarna behöver verkligen inte fler leksaker och maken hittar jag aldrig något bra till. Jag får alltid superfina julklappar av maken medan jag själv kommer släpande med någon tråkig after shave, en skjorta eller annat klädesplagg som inte passar.

I eftermiddag ska jag och syrran i väg på shoppingrunda. Vad ska jag köpa? Har ni några bra tips? Vi har dessutom tre födelsedagar under julen. Minstingen fyller 2 den 18, Eira tre på juldagen och syrran blir ett år äldre den 29. Vilken oerhört dålig planering att föda en massa barn runt jul.

5 kommentarer:

  1. Jag håller med om dålig planering!!Både mor och döttrar...Men jag är färdig med mitt bestyr,ska bar få med mej allt på bussen till Skåne.Det är en annan fråga??Lycka till med inköpen,du vet väl att barnen alltid behöver nya saker..hahah.

    SvaraRadera
  2. Se ve que este tipo de articulo no tiene tanto tirón, deberías de haber puesto lo contrario al respecto de nuestros regalos y verás la cantidad de comentarios, veras....

    SvaraRadera
  3. Maxi: Läs nu inte detta!!!

    Kajsa: Köp en gps till gubben din, så slipper du läsa kartor i bilen framöver.

    Puss!

    SvaraRadera
  4. Har samma problem sjalv ingen inspiration att kopa klappar och vet inte heller vad jag ska kopa till mannen. Sa krasen ar han! Men men tur att barnen ar sa valuppfostrade! ;) och blir glada for allt. Kram kram

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset Johanna!! Jag hoppas att maken inte läste.

    Amor, claro que si, tienes razón.

    Londonsmile, det är sjukt svårt. Men jag har köpt en liten present som jag vet att han kommer att tycka mycket om. Hihi, nu blir han nyfiken.

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.