fredag 31 december 2010

Gott nytt år

Jag önskar mig ett bra nytt år, bättre än det jag lämnar bakom mig, mycket bättre.

Jag hoppas också att alla ni andra får ett riktigt bra 2011 med roliga utmaningar, kärlek och hälsa.

Nu ska vi sätta oss till bords och njuta av en nyårssupé som vi alla hjälpts åt att sätta samman. Barnen har väldigt svårt att hålla fingrarna borta från skålarna, alla utom Eira som gått och lagt sig. Fina är de också, nybadade och välkammade. Om man startar året bra borde ju resten också bli bra.

6 kommentarer:

  1. Jag hoppas att Du och alla Ni andra får precis vad Ni önskar av det nya året.Ha det riktigt skönt i kväll och starta väl på 2011!
    Kram på Er från mig och D.

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år till dig och din familj!

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år min vän! Vi hoppas och tror på ett fantastiskt 2011, många kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas att du och alla mina nära och kära får ett jätte bra 2011!!!
    God fortsättning på det nya året..Och en bra resa hem till Spanien på söndagen..


    Kramar

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt År vännen. Önskar dig allt gott under 2011. Kramar Linda

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.