torsdag 30 april 2015

Viktors dag


I dag fyller min förstfödda 13 år! Det är svårt att beskriva hur mycket jag älskar honom, han som lärde mig att vara mamma och som jag fortfarande vill ha så nära jag kan, fast han numera är längre än jag och har 43 i skostorlek. Han som älskar att ställa pikanta frågor och spela ut hela tonårsregistret, men som sedan sätter sig nära i soffan och ger mig en puss på kinden. Min smarta, ambitiösa unge som gör mig så vansinnigt stolt varje dag.

Jag älskar dig!!


3 kommentarer:

  1. Grattis Viktor på tonårsdagen! :)

    SvaraRadera
  2. Det är lätt att känna sig stolt även om man bara är morfar! Grattis Viktor från mig och Dorina!

    SvaraRadera
  3. Grattis Viktor på födelsedagen. Stora killen nu. Och vad skönt att lillkillen fortfarande stannar på insidan av sin mamma. Varje dag där inne är en vinst. Hoppas det går bra för er. Kram Línda

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.