lördag 3 mars 2012

Lördagsbestyr

I dag startade jag dagen med, hör och häpna, träning!! Vi har en kille på gården som ger padellektioner och eftersom Lukas börjat träna i en grupp kunde ju inte jag vara sämre. Att detta sker tjugo steg från min egen trädgård och klockan halv tio på lördagsmorgon gör det dessutom rent praktiskt genomförbart. Och jisses vad roligt det var! Jag har bara spelat en gång tidigare men det gick riktigt bra, de andra tjejerna var imponerade, och jag kommer helt klart ha träningsvärk i rumpan i morgon. Om en timme är det Lukas tur att spela padel och Viktor är redan på rugbyträningen. Ni kan från och med nu kalla oss familjen hurtig! Det är bara maken som ska hitta lite tid till träning, Eira gillar ju att ta egna små promenader ; ) Annars ska vi försöka ta oss till Ikea i dag. Vi vill inreda Viktors rum. Den stackaren har ett enormt vindsrum som än så länge är ganska tomt. Men det viktigaste den här dagen är ju självklart Mello, för i dag tävlar Sean Banan! Nu är det inte jag som hejar på detta nummer, men alla mina ljuvliga barn älskar honom så det är bara att gilla läget. Mys blir det ju i vilket fall som helst.

2 kommentarer:

  1. Jaha, då håller Ni snart på med tävlingsidrott allihop. Väntat när det gäller delar av familjen, högst förvånande när det gäller andra delar. Men om jag förstått rätt är det ändå så roligt att Du kan stå ut med litet träningsvärk. Duktiga är Ni!
    Kram på alla.

    SvaraRadera
  2. Visst det skitkul med padel!! Tyvärr har jag redan fatt problem med bade höger axel och höger handled men jag lindar upp mig sa gott det gar...

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.