onsdag 18 april 2012

Mitt halsband

Den kära modern kom inte bara med en massa glädje och avlastning utan även en resväska full av roliga saker som jag köpt på nätet och skickat hem till henne.

En av de saker som hon hade med sig var ett halsband som jag beställt av Jenny som gör smycken efter beställarens önskemål. Eftersom jag inte använder smycken jätteofta ville jag ha något enkelt men som ändå påminner mig om mina fina ungar, och maken fick också vara med på ett hörn. Jenny fixade precis det jag ville ha och jag är supernöjd med mitt halsband. Tack, Jenny!!



4 kommentarer:

  1. Åh vad fint det var. Stilrent och enkelt. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du är nöjd! Och vad roligt det var att få se det färdiga resultatet så att säga. Det är faktiskt första gången jag får göra det, tack! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är jättenöjd och det är så fint!

      Radera

Tack för att du tog dig tid.