tisdag 19 april 2011

Påsklov

Vi har påsklov den här veckan och hela familjen är hemma. Eftersom maken flyttar redan på söndag ägnas detta lov åt en massa röj i trädgården och ännu mer vila och bara vara.

I morse vaknade jag och kunde inte förstå varför jag mådde så illa. Det tog några sekunder innan jag kom på att jag är ett gravvomonster! Ett gravvomonster som är sjukt irriterad på att någon köpte hem spanska köttbullar med massor av vitlök till gårdagens lunch. Monstret själv åt självklart inte dessa stinkande små bollar, men alla de små monsterbarnen tyckte att de var toppen. Hela huset är därmed fullt av illaluktande små sötnosar. Inte fare play!!

4 kommentarer:

  1. hehe, det hade varit bättre om du ätit av dom också, om man själv stinker vitlök så lider man inte så mycket av att andra gör det ;o)
    Fast jag antar att halsbrännan hade kommit som ett brev på posten då...

    SvaraRadera
  2. Haha tänk så kan det bli när man har en liten i magen!!!Ha en bra dag..Krama alla sötnosar hemma..

    SvaraRadera
  3. Helena, inte en chans att jag hade fått i mig dem.

    Mamma, inte klokt vad man får stå ut med ;)

    SvaraRadera
  4. Stackars gravvomonstret! Hrm... ; )

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.