lördag 23 april 2011

Påskafton

Sista dagen innan maken flyttar och jag önskar att vi bara kunde vara familjen i dag, men eftersom alla vill säga hej då så är vi bjudna på två olika påskluncher i eftermiddag. I går var vi dessutom bjudna på två middagar och fick äta med ett gäng och ta en sväng på stan med ett annat.

Vi är med detta lite smått stressade och mitt illamående nådde oanade höjder i morse. Jag klarar inte av alla dessa sociala måsten just nu. Jag vill bara kramas och mysa hela dagen. Men vi ska väl vara glada att folk bryr sig, så klart, och i dag skiner äntligen solen.

3 kommentarer:

  1. Att vara social och trevlig och dessutom äta en massa mat när man mår illa är inte så lätt... Jag hade också mycket hellre bara umgåtts med maken och barnen en sån här dag...

    SvaraRadera
  2. Förstår att det blir jobbigt!!Ni behövde väl få vara bara familjen,men som du säger kul att folk bryr sej om er..Ses snart..


    Tusen Kramar

    SvaraRadera
  3. Jobbigt. Försök gå hem tidigt. Kram.

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.