torsdag 9 maj 2013

Alla platser är bra utom de dåliga

På väg upp till Värmland i går skrev jag på kontraktet för huset, på en parkeringsplats mellan ett Mc Donalds och en bensinmack. Den trevliga husägaren mötte upp oss för att jag skulle slippa åka in i Malmö och krångla. Vi skrev på mot motorhuven på min bil, skakade hand och sedan önskade han mig trevlig resa. Jag sjöng hela vägen till Kristinehamn för jag tror faktiskt inte att jag kunde ha hittat ett finare hus, ett bättre pris, bättre villkor eller trevligare husägare.

Nu längtar vi efter att få flytta in den första juni.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Riktigt bra känsla! Det är ju jobbigt ändå att flytta så här långt så lite flyt är mycket välkommet.

      Radera
  2. Very good info. Lucky me I recently found your site by accident (stumbleupon).
    I have saved as a favorite for later!

    my web page logochip

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.