lördag 9 juni 2012

Besöket

I går åkte min systerson och hans flickvän till Madrid för att sedan åka hem till Sverige i morgon. Det har varit supermysigt att ha dem här och barnen har fått massor av uppmärksamhet och kärlek. Eftersom jag jobbade en hel del i början av veckan visade vi dem hur bussen fungerade och sedan gav de sig ut på egna äventyr.

En eftermiddag hade jag lite tid och vi tog hela barnaskaran och åkte till ett köpcentrum. Vi hade bestämt oss för att äta lunch där och när vi väl klarat av detta var vi alla totalt slut. Jag ska inte peka ut någon men ni vet ju att ett av mina barn har en väldigt stark vilka och hen fick inte äta där hen ville. Ni kanske förstår. Jag tog mina fyra sötnosar och sa åt ungdomarna att gå själva i affärerna. Jag tror att det uppskattades.

Mys med storkusinen.

På promenad i Valladolid.

Bara för att han är så go att man nästan måste äta upp honom. 

Avskedsmiddag i trädgården. Den rosa faran ville självklart inte vara med på bild. 

Jag har redan tvättat lakanen och väntar nu på nästa besök. Den 22 juni kommer den närkingska invasionen.

1 kommentar:

  1. Det gör vi ! Har varit ute och köpt nya resväskor. Så nu är vi redo.Passen fixade vi för några veckor sedan :)

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.