söndag 10 mars 2013

Mello

Vi har liksom alla andra år följt Melodifestivalen med stort intresse och i går var vi mycket förväntansfulla inför finalen.

Efter den första röstningsomgången låg Eira i ett hörn av soffan och grät stora tårar eftersom Yohio låg näst sist. (Vet inte vad hon får sin dramatiska ådra ifrån?) Själv var jag nöjd med detta eftersom jag visserligen kan uppskatta det han står för och gillar showen, men för mig handlar Mello om inget annat så i alla fall om  bra röster, och där felade helt klart Yohio. Bäst röst i går hade Robin Stjernberg! I alla fall om man ska räkna enbart de tävlande. För bäst på hela kvällen var det här:


4 kommentarer:

  1. Håller med, "Euphoria" var magisk. Kram

    SvaraRadera
  2. Här var vi alla nöjda med mello i helgen. Jag bryr mig mest om att bli underhållen, sen spelar det inte så stor roll vem som vinner.
    ...och ja, det är nog så att min dator är tillbaka till sitt vanliga tillstånd och jag kan kommentera igen. Jippie.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att du är tillbaka på riktigt!!

      Radera

Tack för att du tog dig tid.