söndag 25 november 2012

Söndagskul

Jomen, det här med löss är ju verkligen skitkul!!

14 kommentarer:

  1. Men! Stackars er! ❤




    Kram Mormor

    SvaraRadera
  2. Näe, nu igen?
    Avlusar de inte ungarna i er skola eller?
    Det är väl lusmedelsfabrikanten som planterar in löss i huvudet på folk. Mercadonas lusmedel e bra och billigt, fast ni kanske inte har Mercadona...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror väl att det är Eiras löss som hoppas över till oss, fast hon har inte haft fler.

      Radera
  3. Noa fnittrar något skadeglatt:) hon har klarat sig i år...än så länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hur var det nu med skadeglädjen ...

      Radera
  4. Tja, Lukas ser ju ut att ta det med ro. Han tänker väl som jag:
    Ett övergående besvär.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får vi verkligen hoppas att det är.

      Radera
  5. OOOhhh jag får panik bara jag ser er.... Dock håller jag med föregående talare och ni ser hemskt fina ut! :o)
    Kramar i mängder kusin Nettan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var mer orolig innan vi fick det, det är inte så äckligt som man tror men besvärligt.

      Radera
  6. Vi har klarat oss hittills i höst, men varje gång barnen för handen till håret så börjar det klia i mitt eget huvud. Fy för löss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är likadant här. Och den här gången var det inte bara sympatikli från min sida, tyvärr, för det är inte lätt att luskamma min extremt tjocka och långa hårman. Funderar på att raka av hela skiten!

      Radera

Tack för att du tog dig tid.