tisdag 27 november 2012

Annat kul

Vi håller inte bara på med löss i den här familjen om ni tror det. I dag har vi nämligen städat hela huset med tanken att vi skulle julpyntas, men att städa med fyra ungar i huset tog lite längre tid än jag hade räknat med. Soffan fick sig i alla fall några nya röda kuddar och nya röda filtar och nu sitter jag här med tända ljus och myser i allt det röda. Det kanske blir bra med jul här i alla fall, lugnt och skönt, och rött.

Och inspirerad av Tina vill jag berätta att detta har varit dagens soundtrack (plus lite Sean Banan för att hålla barnen nöjda).

2 kommentarer:

  1. Låter härligt! Hoppas lössen lämnar huset innan jul-:)



    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hehehe, vad är väl en barnfamilj utan Sean Banan? Här hemma går annars alla x-factor låtar för jämnan när barnen är hemma. Så jag njuter lite extra av "min" musik när jag kan. Ja, vi har "bara" en dator att lyssna på...

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.