torsdag 23 april 2015

26+4

I dag är en mycket bättre dag.

Blödningen har gett med sig och är nu under kontroll. I går gjordes ett tillväxtultraljud som visade att han fortfarande är liten med följer sin kurva, vilket är precis vad vi ville höra. Och de sammandragningar som jag hade i tisdags, och som jag fick bricanyl för, har inte kommit tillbaka.

Jag njuter av att känna mig stark igen och satsar på att ta mig till vecka 28, minst.

Y en español!!

Hoy es un día mucho mejor.

El sangrado está, por fin, bajo control. Ayer me hicieron una eco para controlar el crecimiento del niño, ya que estaba un 22% por debajo del percentíl, y ha seguido su curva e incluso subido un poco. Y las contracciones que tuve el martes, y fueron medicadas, no han vuelto.

Estoy disfrutando de sentirme fuerte otra vez y ahora mi meta es llegar a las 28 semanas, por lo menos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tog dig tid.