onsdag 20 mars 2013

Kalla fötter

Iskalla, faktiskt. Jag var inte riktigt beredd på det.

12 kommentarer:

  1. Tur att ni inte har hunnit komma till Sverige än, här är det svinkalla vindar och snö i luften. Urtrist eftersom jag väntar på vår och snart är ledig några dagar över påsk. Men men.....
    Annars är livet gött!!:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var mer flyttnerver jag tänkte på. Men jag har förstått att vintern är ovanligt långdragen i år i Sverige, faktiskt här också.

      Radera
  2. Kajsa, esta no ha entendido la expresión...

    SvaraRadera
  3. Det går över! Kramar

    SvaraRadera
  4. Är det de kalla nordanvindarna som spökar? :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite nervös för hur jag ska handskas med dem, på fler än ett sätt.

      Radera
  5. Jo min vän, stora förändringar brukar ge kalla fötter. Med huvet kallt och god förmåga brukar man ändå så småningom få litet varmare fossingar.
    Kram på Er alla!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jag är förvånad över hur osäker jag känner mig. Det här är ju ändå något jag har funderat på och varit inställd på under en längre tid. Lustigt hur hjärnan fungerar.

      Radera
    2. Inget att förvånas över. "Det är ju först när man riktigt närmar sig avgrunden som man känner suget. Brukar normalt bli bättre på vägen ner."
      Alltså, Du är nog dessvärre helt normal och får lida därefter.
      Kram på Dig!!

      Radera
  6. Inte konstigt med kalla fötter!! Stor förändring på gång😊
    Men mormor är jätte glad😍Vet att det kommer att bli bra❤
    Bamsekram

    SvaraRadera
  7. Man brukar ju säga till svenskar som flyttar utomlands att "Sverige finns ju kvar". Detsamma gäller väl er. Spanien finns ju kvar. En viss kulturkrock får ni nog räkna med. Huvudsaken är att ni är överens med er själva!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.