söndag 12 augusti 2012

Sommaren slut?

I morgon åker vi till Stockholm för att sedan fara vidare till Spanien, El Puerto, på onsdag.

Tiden går, som ni vet, väldigt fort när man har roligt och även fast vi inte har rest runt lika mycket som vanligt har vi hunnit träffa ganska många släktingar och vänner.

Jag kan inte påstå att vi längtar hem jättemycket men vi längtar väldigt mycket efter maken, framför allt Eira och jag. Eira för att hon är pappas flicka och jag för att bebisen håller på att ta kål på mig (och kanske bara för att också).

Och även om sommaren nästan är slut här i Sverige är jag rädd för att vi åker ner till ett värmeinferno. Dessutom är det är månad kvar på det spanska sommarlovet. Mina barn har som vanligt dubbelt upp av allt det goda!



5 kommentarer:

  1. Buhuu.. :-((
    Vi vill inte att ni åker..även om lugnet är fantastisk?! Ha ha ha
    Nu är det "bara" 4 vilda barn kvar sen kommer det två kusinbarn o en systerdotter om ett tag..! Pust!
    Men dom ska sova en eller två nätter här. OCH sen blir det ännu lugnare. Då börjar äntligen skolan o dagis!! :-)))
    Då får mamma Lillan semester! <3
    Säga vad man vill om sommarlovet, barnen får vila från skolan, leka med kompisar varje dag, sovmorron, uppe länge på kvällen.. men fan så långt det är!
    Det är alltid lika roligt o intensivt när ni kommer o vi längtar redan till nästa sommar. Jag själv ska faktiskt kolla inom det närmaste efter en vecko resa ENSAM till Spanien o till Maja <3
    Vi hinner ALDRIG vara ensamma, eller ta en fika eller gå på stan eller osv osv.
    Så nu tänkker jag ta EGEN tid o göra vad JAG vill! Hepp! Nu blev det vuxen poäng till mig! :-D
    Era ljuvliga små monster Elsa den söta lilla varelsen, Hugo vår stora o starka krigare o Lukas den fantastiska o snälla pojken som ÄLSKAR alla väder, djur o personer.. UNDERBARA ungar!
    Manolo, min blivande man fast det vet han inte ännu!! Ha ha ha ha :-))
    En skönare spagge får man leta efter! <3
    Han bara "är" när han kommer hit. Skönt! Det är så det ska vara när man åker på semester!
    Maja, min vän. Du förgyller allas vår tid när du kommer. En positiv, glad o ärlig person. Till på köpet är du KVINNA! Ha ha ha Ja det är bara en massa positiva saker om dig o vi vill inte att ditt huvud växer sig allt för stort?!
    Sen finns det saker du behöver träna på... Jo det är sant! MINIGOLF!!
    Ha ha ha vicka foton, vicka underbara slag o utrop! Oslagbart!

    Så vänner ha det så bra tills vi ses igen..snart hoppas jag.
    Hälsa min kärlek o säg att jag saknar honom <3 <3 <3

    Må väl!
    Kram och massor av kärlek från oss alla Lillan, Jonas, Adrian, Isak, Hanna, Elias, Janne, Ayla och kissarna o ALLA hönorna! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja oj så bra det här gick!
      Det skulle ju till Maja! Åhhh dessa snabba uppkopplingar! Men ja, så här har vi det.. :-D
      Lillan Söderberg från Växjö

      Radera
    2. Jag förstod att det hade fel, och att du var vän till Maja : )

      Radera
  2. Neej svenska sommaren är inte slut än! Jag anländer till Värmland på torsdag. Jag har hört att vädret inte har varit det bästa men jag hoppas ändå att det kanske blir några varma dagar också.
    Fast jag måste erkänna att jag inte har någon större lust att åka den här gången. Jag hade hellre stannat här.
    Hoppas ni har det skönt i Stockholm och att det ändå blir ganska skönt att komma tillbaks till Spanien!

    SvaraRadera
  3. Idag har det varit behagligt i El Puerto men befarar att ny värmebölja är på väg men det är ju ändå ganska OK då man befinner sig på kusten liksom...

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.