torsdag 9 augusti 2012

Min prins, 8 månader i dag


Glada, undebara lilla unge som nu både äter mat och dricker välling, men som fortfarande helst ligger vid bröstet hela natten. 

Han ålar, halvkryper över hela golvet och ställer sig upp så fort han kan. Tyvärr är det inte lika lätt att sätta sig ner, vilket gör att jag funderar på att köpa en hjälm. 

Han sover en längre siesta på förmiddagen och en kortare på eftermiddagen. Natt tar vi ungefär samma tid varje dag men han sover sällan mer än två timmar innan han vaknar första gången. Sen ligger han och myser i sängen med mig resten av natten, och vem kan klaga på sånt sällskap!

6 kommentarer:

  1. Men åhh vad söt han är, och tänk redan 8 månader!!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Sötast lilla Erik som finns ❤

    SvaraRadera
  3. Åh vilken lite urgullig prins! Åh oj! Jag har ju helt missat att ni varit i London. Verkar som ni haft det underbart iaf. Synd att jag varit så frånvarande och inte kollat in vare sig här eller på min egen blogg. Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.