torsdag 9 februari 2012

Två månader

Jag är hur trött på mig själv som helst men fyyyyy vad snabbt tiden går! 

Så här gjorde lillkillen i morse när jag försvann in på toaletten en liten stund. Jag hade lagt upp honom i mitten av sängen och det var tur det.


Hade han bara fått med sig armen hade det varit en helvändning enligt alla konstens regler.

Vi har firat tvåmånadersdagen med storhandling på Carrefour. Superintressant tyckte Erik som sov hela tiden. Supersmart tyckte jag som köpte grejer till fredagsmyset redan i dag. Ibland är jag bara världens bästa planerare. Jag fick också med mig en ny spray till spisen. Den ska vara superbra, bäst i test, jippi!! Man måste bara älska hemmafrulivet. 

Hur som, så här söt var han i morse efter att han fått kläder på sig, tvåmånadersbebisen alltså. 


Sen måste jag bara lägga upp en bild på hela mitt gäng. Det är inte många bilder jag fått på dem alla fyra, och den här är inte något vidare, men ändå. 


Mina fina!

7 kommentarer:

  1. Han är så gudomligt fin!
    Bilden på syskonen är underbar!!!

    Kramar kusin Nettan

    SvaraRadera
  2. man kan sitta och njuta av anblicken hur länge som helst !!

    kram

    SvaraRadera
  3. Han är jättefin verkligen, ja alla fyra :) känner igen den där upphetsningen över hushållsartiklar, haha. själv gjorde jag sönder kaffebryggaren imorse så nu blir det pulverkaffe i två månader. hoppas ni har det bra i kylan! kramar

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder på alla kära barnbarn❤
    Men är det inte tidigt att vända sej redan??
    Ha en skön helg!!

    Kramar till alla

    SvaraRadera
  5. Ååååh, ljuvliga barnaskara och en oerhört effektiv mamma ;) Bamsekramar

    SvaraRadera
  6. Vilket gäng! Underbara!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.