tisdag 24 januari 2012

Jag fick ett pris, två gånger

För ungefär en vecka sedan fick jag en award av både Sara och Tina. Dessa två tjejers bloggar har jag följt länge och jag blev både glad och rörd över att de valde att skicka detta "pris" vidare till mig. 


Med priset följer en liten uppgift. Man ska tacka den person som man fått priset av och skicka vidare priset till fem bloggar som har mindre än 200 följare. De fem bloggar man väljer ska meddelas om detta med en kommentar på bloggen. 

Jag har valt följande bloggar:

Berlin, Berlin för att hon är tuff nog att plugga Tyska på ett tyskt universitet. 

Vi i Valencia för att jag känner igen mig i mycket av det hon skriver och för att hon fixar att plugga en hel utbildning på distans samtidigt som hon tar hand om två supersöta små grabbar.

Karlavagnen för att jag älskar katter : ) Och för att hon stöttade mig på ett fantastiskt sätt när förlossningsfunderingarna höll mig vaken på nätterna. 

NenaNåna för att den här tvåbarnsmamman är en kämpe av sällan skådat slag, och för att hon syr så fina kläder : )

och

Sandbarnet för att jag saknar henne så mycket. 

Alla gör precis vad de vill med detta pris. Det kändes bara bra att få skicka vidare till några av de bloggar jag följer och tycker mycket om. Kram på er. 


6 kommentarer:

  1. Tack, vad gulligt :) ja, det är väl lite som att sluta med napp- jag fasar för när det är dags för det också!! planerar liseberg i sommar och lämna napparna till kaninerna, det kanske går ;) hoppas födelsedagen blev lyckad igår! många kramar till stora familjen!

    SvaraRadera
  2. Tack!! Va kul!! :D Vad glad jag blev! Nu måste jag fundera på fem bloggar jag läser, oj det blir inte lätt!

    SvaraRadera
  3. Grattis lillasyster.Vad kul :)

    SvaraRadera
  4. Du är värd både bloggpris och mammapris, som den nyblivna fyrbarnsmor du är. Jag beundrar dig!

    SvaraRadera
  5. Tack finaste <3 Jag saknar dig med, ännu lite mer nu.

    Många kramar

    SvaraRadera
  6. Va? Tack!!! Gjorde jag? Å så bra att mitt tjööt var till lite nytta... Tack Tack!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.