tisdag 22 mars 2011

Vårtrötthet?

Ont i halsen, snor i näsan och en trötthet som nästan förlamar, det är status den här tisdagsmorgonen. Och då fick jag ändå sova en timme extra i morse när maken erbjöd sig att ta morgonstöket med de små helt på egen hand. Även om jag tycker att det där med vårtrötthet låter konstigt så hoppas jag faktiskt att det de facto är solen som är skuld till detta.

Lite roligt har jag ändå att se fram emot i dag. Jag väntar nämligen på en leverans som kommer att innebära lite skoj här på bloggen. Håll utkik i eftermiddag så får ni se.

4 kommentarer:

  1. Vårtrötthet sägs ju vara alldeles normalt, så det är kanske ett gott tecken trots allt, eller?!

    Var snäll mot Dig så är Du snart pigg igen.

    SvaraRadera
  2. Pappa, jag ska försöka vara snäll mot mig själv så hoppas vi att sommaren kommer snart så vårtröttheten försvinner.

    SvaraRadera
  3. Som pappa sa vårtrötthet är ganska vanligt!
    Sen har du ju alltid mycket omkring dej.Jobb helgerna fulla av aktiviteter..Kanske inte så konstigt att du är trött,plus förkylning.
    Skickar massor av stärkande kramar!!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.