måndag 28 mars 2011

Tävlingen avgjord!

Det blev en hel del namn att skriva på gröna, fina papper.


 Lapparna klipptes och veks,

för att sedan läggas ned i en enormt tjusig, blå plastpåse. Allt för att utlottaren (yours truly) inte skulle kunna tjuvkika på lapparna.
 Jag stoppade ned handen och fick upp detta namn:
Hur jag än försöker lyckas jag inte vända rätt bilden ovan, men jag hoppas att bloggerskan som bokbloggar från Italien ändå förstår att det är hon som vunnit.
Mejla mig din adress så kan det hända att jag får iväg boken redan i dag.

7 kommentarer:

  1. Åh, vad skoj! Tusen tack :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Angående Din kommentar hos mig så visst är det väl obehagligt att någon lyckas kapa ens konto!! På banken sa de att ibland kan reserverade belopp "gå tillbaka" så att inget händer. Annars kan banken låna ut summan tills en utredning är klar. Jag skulle avvakta över helgen och fick så klart även göra en polisanmälan... Såg dock i lördags att pengarna dragits från kontot och jag har tydligen betalat något i England!
    Kram Katrin

    SvaraRadera
  3. ååh neej... ;o) Nåja, grattis Vicky!!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till Vicky! Vad roligt!

    SvaraRadera
  5. Lyckliga Vicky : ) GRATTIS! Jag såg boken i affären i helgen, tillhör ju en av de lyckligt lottade som bor i Sverige ; ) Vilken tegelsten : o Får nog ta och inhandlas.

    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  6. Grattis Vicky! Till en bra läsning!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.