torsdag 13 september 2012

Om någon undrar

Jaha, kanske ni tänker, hur gick det egentligen med den där lille sötnosen som höll på att driva sin mamma till vansinne?

Jo, det ska jag berätta för er.

Bebisen sover numera (förutom några mindre bakslag) 22-3/3:30-6/6:30 och går sedan upp med oss 8:30. För någon som inte har barn, eller som har barn som alltid har sovit tolv timmar, kan detta fortfarande tyckas vara alldeles för likt någon typ av medeltida tortyr, men för mig är det himmelriket.

Han somnar dessutom i spjälsängen helt själv både på kvällen och på dagen när han sover siesta. Och allt detta på knappt två veckor.

Två veckor till så kanske jag också har lärt mig att sova ordentligt igen. Ska faktiskt gå och lägga mig nu.


7 kommentarer:

  1. Stort Grattis och SOV GOTT !!!

    SvaraRadera
  2. Ser att jag skrivit fel, vi går upp 7:30 inte 8:30. Barnen börjar ju för tusan skolan 9:00.

    SvaraRadera
  3. Härligt❤Nu kan det bara bli bättre!



    Kramar

    SvaraRadera
  4. Be Lukas lära lillebror hur man sover länge för det är ju han bra på!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.