torsdag 14 juni 2012

Sommarbebis

På dagarna är han världens goaste unge!!

8 kommentarer:

  1. Haha, jaa det är den gatan! Min syster bor i en av lägenheterna där, nr. 21 (tror jag). Känner du igen dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är född och uppväxt på nr 26!!!

      Radera
    2. Men herregud!! Världen är verkligen liten!!! :D Men det är inte där du brukar vara när du är i Sverige va? På lördag åker vi dit igen, då måste jag kolla in nummer 26! :D

      Radera
    3. Förresten sa jag igår när vi körde in där "Här skulle jag kunna bo!" Husen är så idylliska och fina på den gatan!

      Radera
    4. Jag åker alltid en sväng till Herrhagen men ingen av mina föräldrar bor kvar där. Jag har en god vän kvar i kvarteren så jag brukar alltid ta en promenad och titta till det gamla huset och leka i parkerna som ligger alldeles i närheten. Det är fint, det är det.

      Radera
  2. Ohhhh Hen är jätte fin:)

    SvaraRadera
  3. Sötaste! Han verkar dessutom ha blivit världens goaste bebis på natten med :) Kramar

    SvaraRadera
  4. Han är så söt! Jättekul att se dressen på också ;)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.