måndag 20 februari 2012

Familjehelg

Nyklippt rugbykille.

Mys med tito Paquito.

Fina kusinen.

Coolingar.

Älsklingen.
 Ungarna med tito Paquito.

Hela klanen.
 Tito Iñaki och Erik.
 Tito Maxi med Elisita.
 Tita Kajsa med Elisita.
 Kusinerna.
 Min ljuvliga bebis och jag.
Det har varit helt underbart väder hela helgen och vi har njutit varje sekund. Jag och barnen har dessutom bestämt oss för att stanna hela veckan nu när vi äntligen tagit oss hit ner. Maken var tvungen att åka i dag men han kommer tillbaka och hämtar oss till helgen. I går och i dag har jag träffat ett helg gäng gamla vänner, förutom familjen, och jag hoppas att det blir mer av den varan. 

Viktor tränade med sitt gamla rugbylag i lördags och i dag var han och hälsade på sina gamla simkompisar. Tränaren sa att han kunde komma och träna när han ville. I morgon ska vi köpa badbyxor så han kan vara med där resten av veckan. Riktigt mysigt har vi det, och svärmor lagar all mat, halleluja!

13 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Viktor är jätte snygg❤
    Mysigt att träffas alla. Ha en toppen vecka.

    Kramizar till alla

    SvaraRadera
  2. Tito och tita= moster och morbror? (zio/zia på italienska).
    Så mysigt ni har det! Här regnar det och ska tydligen fortsätta så hela veckan...

    SvaraRadera
  3. Ser underbart ut! Ha en fortsatt härlig vecka!

    SvaraRadera
  4. Litet bra har Ni det allt ibland. Det är förmodligen alldeles rätt åt Er. Stor kram till hela gänget!

    SvaraRadera
  5. Ser fantastiskt ut och vilken stor familj sa harligt! Kram pa er och njut nu hela veckan!! xx

    SvaraRadera
  6. Åh vilka härliga bilder på en fin familj. Så mysigt ni verkar ha det! Njuuut!!! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har det helt fantastiskt och jag njuter så mycket jag bara orkar.

      Radera
  7. Vilken jättefin klan! :) Härliga bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en riktigt härlig klan. Jag är så glad och tacksam att jag har en så underbar svärfamilj.

      Radera
  8. Vad härligt det låter!
    Och vad fina ni är på sista bilden! Jag som trodde att du var korthårig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du vad, Anniks, varje gång efter att jag har fött barn har jag klippt håret kort. Så egentligen bord jag vara korthårig vid det här laget.

      Radera

Tack för att du tog dig tid.