fredag 3 juni 2011

Inget vackrare

Jag lyssnar och längtar hem till sommarsverige.

11 kommentarer:

  1. Ah Lisa & Lars tillsammans finns det nat battre?!

    Haller med dig ibland kanner man sig inte hemma nagonstans langre. Inte i Sverige och inte har bland bakomvanda engelsman. Vanligtsvis vid denna tiden pa aret ar Sverige langtan som varst men just nu kanns det faktiskt bra och hemma har!

    Ha en harlig helg! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Nej, mycket bättre än så blir det nog inte :)

    Visst är sommaren en tid när man längtar "hem" en hel del. Den svenska sommaren är liksom inte som något annat. Men vardag och hemma har man ju där man bor.

    Kram K-L

    SvaraRadera
  3. Jag kommer, jag kommer!! Närmare bestämt den 1 eller 2 juni landar vi i Beddinge. Är ni hemma då?

    K-L

    SvaraRadera
  4. Jag menade JULI, så klart!!

    K-L

    SvaraRadera
  5. Har aldrig hört den låten förut men den va lite gullig:) Sommarn längtar vi nog alla till med de e en sak jag undrar, kommer ni till gotland? och när isåfall?

    SvaraRadera
  6. Mimmi, vi åker till ön i slutet av juli. Är ni där då?

    SvaraRadera
  7. Åh den låten spelades på min student! * ryser * Sånt får mig att längta till Sverige åhh!

    SvaraRadera
  8. Ja vi kommer efter den 18 juli då pappa får semester:) Hoppas ni också är där då!

    SvaraRadera
  9. Em, visst är det så att musik verkligen kan få en att längta hem något alldeles förfärligt. Jag har en Sverigelista på spotify som jag lyssnar på ibland när jag vill längta lite extra.

    Mimmi, vi kommer nog inte förrän runt den 25-28, men jag hoppas att ni är kvar då.

    Kram.

    SvaraRadera
  10. Jag också:) Mamma tror att vi ar kvar då och hon har sällan fel.

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.