tisdag 14 juni 2011

Exakt i detta nu

Jag borde ta mig hit oftare!

6 kommentarer:

  1. Ser alldeles förskräckligt ut! Skulle inte alls vilja vara där jag också.

    ;)

    SvaraRadera
  2. åhh jag är inte ett dugg avundsjuk! hur varmt var det i vattnet? * letar nästa flyg till spanien *

    SvaraRadera
  3. Ser inte alls skönt ut. Tacka vet jag svala sommarkvällar : S Kram

    SvaraRadera
  4. Lingonhjärta, alldeles förskräckligt ; )

    Em, det är bara att komma!

    Malin, vi var på din gamla strand, underbart!

    K-L

    SvaraRadera
  5. Säger som föregånde, svenska blåsiga dagar är bäst!!men det ser helt ljuvligt ut med sötnosen på väg till badet...


    Kramizar

    SvaraRadera
  6. Jag kan bara säga att jag älskar den svenska sommaren men den veckan som vi va på malorca va långt ifrån hämsk (om man inte tänker på hemlängtan jag hade till min kompis;))

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.