lördag 19 mars 2011

Och nu ...

stranden!

6 kommentarer:

  1. Är inte det minsta avundsjuk, eller är jag det? ;)

    Men idag såg jag årets första fjäril så det kanske blir vår även i Kristinehamn.

    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Jo, nog förstår jag att Ni har det plågsamt men håll ut, snart blir det kanske blåst och regn igen.
    Kram på Er!
    C.

    SvaraRadera
  3. Vi gick också en promenad längst havet på eftermiddagen. Vindstilla och runt 20 plusgrader. På väg hem passerade vi en sträcka som har mycket grönska och Fia-Lotta utbrast: "det luktar som svensk skog"...

    SvaraRadera
  4. Härliga ljuvliga dagar! Man blir sa glad av lite sol och trevligt sällskap.
    Tack för i fredags. Det var sa mysigt att träffas igen. Lat det bli snart igen da alla trivs sa bra med varandra.
    Ha det sa gott i solen.
    Kram Maja

    Du, glömde jag mina solglasögon hos dig?

    SvaraRadera
  5. Mimmi, den kommer säkert till er också, till slut.

    Pappa, tack för att du håller mig på jorden ; )

    Tina, här har jag aldrig upplevt att det luktar svensk skog, lyx!

    Maja, självklart måste vi göra om det snart och ja, glajorna ligger i köket och ett par strumpor ligger i tvätten : )


    Helena, oförskämt bra!!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.