söndag 4 november 2012

Rugby i alla väder

Det blev en extremt blöt och lång dag i går och Lukas hade till och med feber när vi kom hem. Trots detta blev det ändå en bra dag och det var underbart att se hur roligt Viktor hade, hur han njöt av att få spela och umgås med rugbypolarna.

Inför sista matchen frågade jag om han ville spela mer, eftersom det var några av spelarna som inte orkade mer på grund av allt det blöta och kladdiga, men han bara tittade på mig och sa att det var klart att han skulle spela.

Jag tänker att det är karaktärsdanande, men det kan ju även vara så att det är ren galenskap. Eller så är det helt enkelt arvet det beror på.


3 kommentarer:

  1. Haha jag äpplet faller inte långt från päronträdet!!
    Han är en kämpe Viktor!!




    Kramar Mormor

    SvaraRadera
  2. Jag såg bilderna på instagram. Herregud! Han lever verkligen för sporten! :)

    SvaraRadera
  3. Han går verkligen in för det. Hur kan du ställa en så tokig fråga ??
    Kram Petra

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.