torsdag 13 oktober 2011

Gammal tant

Det är vad jag börjar känna mig som nu: en gammal tant. I dag var jag tvungen att fixa med lite pappersarbete inne i byn och efter att ha gått uppför trappan i kommunhuset fick jag inte luft och kände att jag var farligt nära att svimma. Jag fick sätta mig ner i en fåtölj för att få tillbaka en normal andhämtning.

Nog för att jag inte har tränat på ett tag men det här känns lite smått överdrivet. Jag har ju haft jobbigt med andningen ett bra tag redan och det blir minsann inte bättre. Bebbo måste ligga väldigt knasigt, trycka på något som h@n inte borde trycka på. Jag har även börjar må illa på nätterna igen.

Gnäll blev det i dag. Jag mår ju egentligen helt okej, men fasen vad skönt det ska bli att få trycka ut den där lilla knöbebisen snart.

6 kommentarer:

  1. Oj då! Tant får kanske ta det lite lugnare ;-) Va skönt att du ändå mår ok. Ska bli så spännande att få träffa nummer 4!

    SvaraRadera
  2. Jaa du fyllde ju häromdagen. Kanske ska prova hissen nästa gång :)

    SvaraRadera
  3. Anna-Panna, det ska bli supermysigt att träffa er. Vi måste planera in en middag innan bebbo kommer, bara du och jag!

    Syrran, om det hade funnits en hade jag tagit den, jag lovar!

    Puss på er.

    SvaraRadera
  4. Låter jättemysigt! <3 "Bebbo" så gulligt <3

    SvaraRadera
  5. Det finns en tant i oss alla! Det blir ju extra jobbigt nar det ar varmt oxa tanker jag. Nu ar det ju inte langt kvar tills du sitter dar och gosar med bebben... Ha en fin helg xx

    SvaraRadera
  6. Här kommer någonting litet uppiggande hoppas jag: http://www.lingonhjarta.com/2011/10/all-you-need-is-love-tam-tadam-tadam.html

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.