fredag 22 juli 2011

Ledig

Äntligen är jag färdig med ett jobb som upptagit nästan all min tid sedan förra onsdagen, och jag kan njuta av de sista dagarna i Värmland. Barnen kommer bli glada över att få tillbaka den där människan som suttit bakom en dator i princip dygnet runt de senaste dagarna.

För övrigt har jag en väldigt billig unge till salu om någon är intresserad. Jag kan till och med tänka mig att ge bort henne gratis. Av någon outgrundlig anledning har lilltjejen börjat vakna varje natt och krypa över i min säng. Jag är inte van vid att ha barn i sängen och sover skruttigt dåligt när det händer. Men i natt tog sötnosen priset när hon vaknade klockan 04:00 och vägrade att somna om. Nog för att jag har gått upp klockan sex varje dag i över en vecka men 04:00 känns lite väl tidigt. Jag kan ju visserligen se på det som övning inför det som komma skall, men jag har en känsla av att vi båda kommer behöva en siesta om en liten stund.

3 kommentarer:

  1. Jag kan ta henne när ni och vi kommer ner till gotland xD
    Ja de är bara att kämpa :) Jag hade knappt somnat då, för de oskade så mycket här :(

    Kram på er! :)

    SvaraRadera
  2. Har en son som alltid kommer över till oss.. Och inte törs han gå själv heller för det är myror under sängen, så jag måste hämta honom! Men... jag tycker det är lite mysigt att få vakna bredvid honom några timmar senare:o)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jajamensan, skicka hit henne bara ;) Tror förstås inte du skulle klara dig utan henne någon längre tid.

    Njut av dina sista semesterdagar i Värmland och Gotland. Det blir tyvärr ingen tur för mig/oss till ön . Hade varit superroligt men det finns varken tid eller pengar.

    Hopppas vi ses snart igen, oavsett om det blir i Skåne, Spanien eller någon annanstans i världen.

    Bamsekramar

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.