torsdag 24 maj 2012

Torsdagsfix

Har precis skickat in ett jobb och svärmor är på promenad med Erik, så jag passar på att fixa lite med bloggen. Jag har tänkt ändra utseendet länge, men det får vänta ett tag till. Det jag har gjort är att lägga till två nya länkar i listan, två bloggar som jag är jätteglad att kunna följa igen. För det är ju igen även om bloggarna är nya : )

Min fina vän Maja, som bor där nere i södra Spanien, har äntligen börjat blogga om allt vackert hon skapar. Hon är inte bara superduktig på keramik utan är också en fantastisk fotograf. Jag lovar att ni kommer att tycka att hennes blogg är både ljuvlig och härlig.

Den andra bloggen skrivs av en trebarnsmamma som har hjärtat i Grekland men numera bor i Sverige. Hon har tidigare bloggat om sina äventyr i Grekland och i den nya bloggen kan man läsa att familjen kommer att tillbringa en hel del tid på Malta inom en snar framtid. Detta är en blogg skriven av en mycket modig kvinna och mamma, som jag är säker på snart kommer att hitta det perfekta extrajobbet.

Jag har även uppdaterat infon om mig själv. Den säger inte mycket, men det känns som om ni redan vet allt. Skulle det mot förmodan vara något jag glömt att berätta om är det bara ni frågar.

4 kommentarer:

  1. Men fina du. Nu blir jag alldeles rörd så här på torsdagsförmiddagen. Måste ta en kopp kaffe nu... <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev så glad när jag såg att du börjat blogga igen och jag tycker verkligen att du är modig, stark och en inspiration för mig.

      Radera
  2. Du är snäll du bästa Kajsa-Lisa !

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.