måndag 16 januari 2012

Det är fullt upp, men här kommer lite bilder

Några av mina bloggläsare klagar när det blir bildtorka här på bloggen. Självklart vill jag hålla mina läsare glada så här kommer lite bilder från helgen. 

Vi har haft besök av farbror och farmor. De kom i fredags lastade med alla paket som De tre vise lämnat nere i El Puerto. Lyckan var stor över paketen men allra mest över besöket.





På lördagen spelade Viktor rugby och vi tittade på. Det var två grader kallt och min stackars svärmor led i kylan. 


Hon tycker att det är mycket trevligare att sitta med bebis på armen. Han är så fin, så fin, så fin!!

Det tycker hans mamma också. 

Och titta, han ler.

5 kommentarer:

  1. Här säger man att när bebisar ler är det för att dom pratar med änglarna :o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken fin tanke. Jag förstår precis var den kommer ifrån.

      Radera
  2. Ah man smalter nar man ser det dina sota barn! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Vad lik han är dig när han ler!
    Ja de pratar med änglarna så är det :o)

    (vissa vill säga att de har gaser i magen men det är så klart en stor lögn)

    Härligt med lite uppdatering!
    Kramar från kusin Nettan

    SvaraRadera
  4. Jätte fina bilder .Jätte söta barn❤mysigt med besök..
    Ha det så gott.




    Kramar till alla!

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.