fredag 30 december 2011

Resfeber

I morgon åker vi till Stockholm och på måndag ska vi äntligen åka hem. Frågan är bara hur jag ska fixa själva resandet. Hur jag än försöker lyckas jag inte packa färdigt. En del av klapparna är redan bortvalda men jag får ändå inte plats med allt. Jag är nu uppe i tre resväskor och en bag, barnens ryggsäckar och min egen och ändå har jag saker över. Paniken börjar så smått komma krypande och även om jag på något sätt får ner allt i väskorna förstår jag inte hur jag ska få med mig hela klabbet på tåget och flyget.

Jag får nog gå upp och börja om. Undrar om det hjälper?

2 kommentarer:

  1. Du får helt enkelt lämna en del hemma så har dina nära och kära anledning att komma ner till er snart ;)

    SvaraRadera
  2. Om jag kunde så skulle jag följa med och hjälpa dej. Men det viktigaste är att du får med alla dina barn och deras pass :)Pussar & Kramar från mej till dej.

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.