tisdag 16 augusti 2011

Bildextra 2

Lite mer av vad vi gjort. Framför allt för min egen del eftersom mitt minne är oroväckande selektivt.

Klättring i Lergrav. Tyvärr slutade detta äventyr med en lättare stukning efter att Viktor fått för sig att hoppa ner sista biten. 



Pilskjutning med bågar som morfar fått göra efter besöken på Medeltidsveckan. Tur att tomten är ganska stor. 


Bästa trädklättraren!

 Fika och bad på Furillen. 



Eller ja, det var inte alla som badade. 

Eira hittade en fin sten som blev hennes bebis. Det är mycket prat om bebisar nu. 

Vi har faktiskt haft ganska fint väder hela tiden. En enda dag regnade bort helt, söndagen på Medeltidsveckan, annars har vi bara råkat ut för småskurar. Det ska bli spännande att se vad vi möts av för väder i Spanien på torsdag. 

4 kommentarer:

  1. Ser ut som det har varit riktigt härliga sommar dagar där ute på ön.

    Kram på alla!
    Mimmi

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på att du kommer att tycka att vädret i Spanien är spännande i ungefär två minuter ;) här i Valencia är det VARMT... vi kom hem från Sverige för en vecka sen och jag är redan less på att svettas så fort man rör sig. jag längtar tillbaka till Sverige! hoppas resan går bra! kramar

    SvaraRadera
  3. Jätte fina bilder.Ha en jätte bra resa hem.Lovar att ni kommer att få det varmt.Såg att det var 35 grader i Valladolid.Skick ett sms när ni är framme.Stannar i Skåne över helgen.

    Krama alla

    SvaraRadera
  4. Jadå, här är det lite lagom ljummet, runt 35 grader så där :-) Vilka fina bilder, ni verkar ha haft det härligt! Stor kram till er alla

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.