onsdag 1 oktober 2014

Min Lukas

Min son Lukas hyser vissa drömmar om att bli artist. Han går på dansskola och tycker om att sjunga. I dag övade han vid matbordet och sången han valt var Freak av Molly Sanden.

Efter att ha försökt få till de där svåra tonerna i refrängen ett par gånger bad han mig att sjunga den för honom. Jag gjorde honom självklart till viljes och stämde upp i skönsång (eller något åt det hållet). Lukas tittade på mig med något som liknade förundran och när jag tystnade frågade han: "Mamma, är du för gammal för att vara med i Idol?"

6 kommentarer:

  1. hahaha, så, då vet du vad du ska göra. Klart att du inte är för gammal!

    SvaraRadera
  2. Älskade Lukas <3 <3

    SvaraRadera
  3. Härligt! Från barn hör man sanningen :) Vilket i det här fallet betyder att du helt enkelt får söka nästa gång ♡♡ Kusinen ;)

    SvaraRadera
  4. Va underbar han är, tycker definitivt du ska söka nästa gång ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du tog dig tid.